27 Ağustos 2014 Çarşamba

ZeynebinEzgisi Annesinin Birtanesi ..




  2011 yılında nisan ayında doğdum.Koç burcuyum , inatçılık var serde ama sanırım annem benden daha inatçı yoksa bir güzel parmağımda oynatmayı bilirdim ben onu :) Annemin benim için en çok kullandığı kelimeler "Zeynep dur!", "Zeynep şimdi düşeceksin!" ,"eli dursa ayağı durmuyor,ayağı dursa eli durmuyor.Sürekli döngü halinde bu yarabbi..","çişin var mı?" hemen akabinde " ya kakan?""Zeynep hadi giyin"bunu dedikten bir süre sonra"Zeynep giyinmeni bekleyemem o zaman kendin giyin" işte bunu duyunca koşa koşa gidiyorum.Hazır giyindiren varken niye kendim giyineyim ki.."Sanırım annem benim ismimi çok seviyor gün içinde bir çok kere söylüyor.Bunların haricinde ise özellikle sabah uyandırırken bütün isimlerimi sırayla saymasından çok hoşlanıyorum.Diğer isimlerim mi neler? "bebeğim, aşkım,bir tanem, anneciğim,nar çiçeğim,arım,balım,peteğim,baldan tatlı kızım benim".Buna bayılıyorum o an yatakta bir oradan oraya savuruyorum kendimi :)

  10 aylıkken başlamışım yürümeye o günden sonra bakmışlar ki ben kurulmuş bebek gibi tam gaz fırlıyorum her yere annemde ne yapacağını bilememiş.Ben fırladıkça annem elinde bir merhemle yanıma gelir dururdu."eyvah moraracak şimdi" dedi.Ha bir de "daha dikkatli olmalısın" der her bir yere çarptığımda. Bir şeyde kırmıyorum ki sadece çarpıyorum kendimi..Annem bendeki potansiyeli fark edince ortalıkta pek bir şey bırakmaz oldu.Hatta bir gün Aydın'a gittiğimde beni bir çarşafın altına alıp üzerimdeki suya bir şeyler attılar.Sonra da ip çözdüler bacaklarımda.Nuran Teyze artık düşmez Allah'ın izniyle dedi.Ama sanırım pek bir işe yaramadı :) İşte böyle düşüyorum kalkıyorum sonra tekrar düşüyorum.Bir gün annemle birlikte düştük.Benim burnum kanadı annemin kafası şişti..Onu da başka zaman anlatırım.Sanırım annem bu düşmelerin çarpmaların nedenini buldu.Bana pazartesi doktora gideceğimizi söyledi.Doktora gidince artık daha dikkatli olabilecekmişim. Yeni bir macera daha başlıyor desenize :)

Şimdilik herkese iyi geceler, tatlı rüyalar..

Annem günün şarkısını yazıyormuş..Ben de arkadaşlarım için bir gece ninnisi seçtim.Fisher Price albümünden Go Away,Little Fairies..




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder